23/01/08

dayliclicks last news

As coisas esclarecem-se para os lados da DailyClicks.biz...

1ª mensagem no forum...

Ok, first let me just say, i havent been in here all day b/c im still trying to catch up
on all the Premium Members account, my programmer accidently removed Premium Accounts. We are putting all acounts back to the Premium Member status, if you were a Premium Member. Just email us your username and some kind of proof thats all. I am doing them all right now.
Next thing...
As far as the money in your accounts, i am still trying to figure out how we can resolve this issue. It was not our intention to clear your accounts, but will all the money in Payapl, it would be impossible to continue with those balances.
We will figure out a way to make everyone happy again.
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EDITED
Ok i just realized all the clicks are in your accounts so we will at least have that
to see what you earned. We can work from there....1 thing at a time, 1st let me get everyones accounts back to Premium.
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Next thing....
If you put in a claim at paypal, thats fine, but you will need to remove your accounts as well. Anyone found having an account still after submitting the claim will be removed anyway. As far as I knw, they take 180 days to release the funds in the account.
So until then, I cant do anything with it regardless.
Next thing...
If you ordered a NEW PREMIUM MEMBERSHIP with any of the new processors,
make sure you email us with your username and payment details, so we can update the account.
I will be back again when i catch up on updating accounts.
Apenas alguns esclarecimentos do porquê de as coisas terem acontecido, parece que o problema de as contas terem ficado a zero é por causa da paypal (estranho!?). Mas uma coisa a que se faz referência, e com razão, é que se a paypal não deixa o programa aceder ao saldo nos próximos 180 dias vai ser difícil pagar o quer que seja, nomeadamente aquele dinheiro que temos em falta.
Concordo e compreendo, mas tem de haver uma solução.
E lá diz ele outravez estar a tentar trabalhar para resolver o problema das premium memberships.

Se fizeram o upgrade para premium e agora estão como free members vocês devem enviar um e-mail para admin@dailyclicks.biz com o vosso username e um comprovativo da compra do upgrade a recipe da paypal por exemplo.

Mais tarde, existe aqui uma nova mensagem da parte do admin da DailyClicks.biz:

Ok we were just sent a GREAT IDEA in an email.

Heres what we can do.
Firstly, we will finish all the premium member updates.
Ill bang this out real quick.

Then, we will set up all the new processors, and cashout requirements.
Then we go about business as usual with the new processors.
After that, when you start making money and are ready to cashout we will edit your account.
Meaning, we will look at the total clicks and ref. clicks. to give you the balance that is missing,
on that cashout.
I think this is a great idea actually.
Em passos gerais isto é só a resposta a e-mail que recebeu aonde alguém sugeria uma ordem de como resolver as coisas, ordem que o admin parece ter apreciado.

Hoje recebi novo e-mail da parte da administração, mas porque não diz nada de novo e porque você também o devem ter recebido eu não vou colocar aqui.

Bem espero que toda esta confusão se resolva e bem depressa.

Se gostaram do meu artigo e o acharam o útil registem-se aqui na feed deste blog e recebam as actualizações.

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